Lisa: hemma igen

jaa somsagt så är jag nu hemma i lilla hålan men de är alltid lika skönt att få komma tillbaks och allt dedär. De va en rätt seg resa eller vi fick sitta på flygplatsen länge och sen blev flyget försenat lite och sen ville jag inte sova nå på flygplnet heller. Men bilresan gick jättefort och vrålhungriga som vi va stanna vi på donken och åt, höhh. Men är iaf lite bitter på att min färg inte blev så fin som jag trodde plus att jag körde ju inte med solkräm så jag har bränt och flagat bort lite... K U L, ser ut som någon clown (vilket jag hatar btw) men ska sova nu så godnatt ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.