Hanna:Love life and life will love you back

Hej! Sorry hann inte blogga igår var knappt hemma alls. Först var jag och mamma ute och gick en timme sen när jag kom hem fixade jag iordning mig snabbt sen åkte jag till Arboga med Farmor och Sussan(min faster). Där hämtade vi Julia(min kusin) och så åkte vi runt i typ hela Arboga för Julia övningskörde. Sen gick vi och kolla en liten stund på stan för det är ju medeltidsdagarna i Arboga, och efter det så åkte vi hem. Då hämtade jag och farmor upp mamma och pappa hemma och åkte till Skedvistrand och åt räkmacka :P Efter det så åkte vi runt i område och jag hade tydligen massa släkt som hade bott där. När vi kom hem så följde jag och farmor med hennes bror och fru ut till mina syslingars stuga som dom håller på och bygger och tittade på den. Och när jag kom hem så tittade jag på en film och sen gick jag och la mig för jag var så trött:) Nu ska jag sluta skriva innan det här innlägget blir för långt, så kanske jag skriver senare idag.

Kommentarer
Postat av: Line

Yo:D
Nu har The blog of Awesomeness satts igång på min blogg!
Så är din blogg awesome, let me know :D

http://holypinata.blogg.se/2012/august/blog-of-awesomeness-1.html#comment

2012-08-10 @ 13:27:03
URL: http://holypinata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.