Filippa: Olivolja

Tog i olja i håret och funderar på om jag ska sova med det eller om jag ska tvätta ur de nu. Lutar mera åt att tvätta ur de för jag vill inte fixa med en massa så jag kan sova med de, asså typ så att mina kuddar inte får olja på sig, men jag orkar inte duscha ! Gör väl de om någon halv timme ändå. Olja ska vara bra för håret för att det ska bli mjukare och mindre frissigt. Kom ihåg att det ska vara olivolja och inget annat. Har gjort det en gång tidigare, märkte inte någon skillnad då men jag tror man måste hålla på ett tag för att märka skillnad så. Nu ska jag titta på the hills så jag skriver senare när jag har tvättat ur det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.