Filippa: igår och idag

Var hos Lisa med Ebba och Lucila typ hela dagen igår så därför kom det inge inlägg av mig. Först var vi på mässan med en massa och efter det drog vi till Lisa och stanna där hela dagen. Vid åtta drog vi ut och käka pizza och sen titta vi på film och snacka typ.
 
Idag tror jag att jag bara ska dra till mormor och morfar eller farmor och farfar får se och så ska jag ha lite hemma spa som jag alltid har på söndagar. Nu ska jag titta på one tree hill, har börjat om på den serien bara för den är så sjukt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.