Filippa: hårprodukter

Ska bäretta lite snabbt om vad jag använder för hårproduker och vad jag tycker om dom !
 
Tresemmé shampoo och balsam
Både hemma hos mamma och pappa använder jag tresemmé och det är så bra. Jag använder deras shampoo och balsam. Sen vi har köpt det är det mitt favorit och det ger håret volym. Dock så är det lite dyrare än andra sorter men defenitivt värt priset. Det har kanske inte en sådan jätte god lukt, men det luktar nytvättat hår.
 
 
Syoss hårinpackning
Till hårinpackning använder jag Syoss som jag tycker är bra, håret blir lent och lätt att kamma. Det som är ett stort minus med denna hårinpackning är att den inte alls har en god lukt. Den duger men det tycker jag andra hårinpackningar också gör. Ingen favorit direkt.
 
 
Proffs hårspray och torrshampoo
Jag använder mig av proffs hårspray som är den bästa hårsprayen enligt mig, den är verkligen fantastisk! Lätt ett stort tips från mig. Den kanske inte har den bästa lukten men det är helt okej när det väl kommer i håret. 
 
Torrshampoot har jag haft ett tag nu och älskar det. Det gör att håret snabbt och enkelt blir bra igen när man måste ut snabbt. Mitt hår blir väldigt fettigt efter en dag vilket inte är så roligt då tar jag bara i lite torrshampoo och allt är fixat. Snabbt och enkelt och lukten av det är jätte bra !
 
 
 
schwarzkopf värmeskydd och hårpuder
Det värmeskyddet jag anväder kommer från schwarzkopf och heter got2be. Jag tycker det är ett väldigt bra värmeskydd som jag kan rekomendera. Det kostar ca 80 kr på vanliga affärer men på ICA maxi kostar det endast 50 kr vilket jag tycker är en väldigt bra.
Jag anväder också hårpuder (ibland) och mitt kommer då också från schwarzkopf och heter osis+. Det är ett väldigt bra hårpuder som är lätt att anväda sig av. Har ni inte något så tycker jag att ni ska köpa ett. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Var gärna med i Veckans blogg! :D
http://mallemusic.blogg.se/2012/august/veckans-blogg-1.html


Så här gör du för att tjäna pengar på din blogg, steg för steg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/tjana-pengar-pa-din-blogg.html

2012-08-13 @ 17:03:31
URL: http://mallemusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.