Filippa: Garderob

Har fixat hela garderoben nu, jippie! Tog cirka två-tre timmar att plocka ur allt som var där i, hämta alla kläder som var där nere, typ springa upp och ner hela tiden, hänga in alla kläder och städa min byrå som var full av skit så att jag nu fick ner underkläder och sovkläder. Efter de timmarna var klockan ca halv nio och jag kände att det inte var någon idé att vara med Hanna så istället så klippte jag ut inspiration från tidningar och klistra på papper så nu har jag det också. Har en kategori där jag kan få tips om vad jag kan ha för kläder på mig, en med vad jag kan göra för sminkningar och en vad jag kan göra med mitt hår. Det var faktiskt väldigt kul att göra det, haha jag älskar verkligen att pyssla det är som att mitt yngre jag kommer tillbaka. Nu ska jag avsluta det här inlägget innan det blir för långt, bilder på min garderob kommer upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.