Fanny: Satsar på blondie

Hejsan svejsan! Första riktiga skoladagen idag. Helt okej men nu är allt igång igen och man har redan prov inplanerade... Efter skolan drog jag ner på stan en sväng med mammsen, syster och bror. Sedan kom Kasper hit ett tag och nu sitter jag i soffan och latar mig och funderar på att ta fram lite godis ;). Har även bokat tid hos frisörn på måndag. Jag ska ta och bli blond. Vet inte riktigt hur det kommer bli men hoppas på att det blir bra för jag har skolfoto dagen efter :s. 
Fråga mig inte vad jag gör på bilden men saknar mitt hår!
Lucila kommer döda mig för den här bilden men man måste bjuda på sig själv!! ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Åh vilken snygg rosa dator. :D

Svar: taaack :D
glennochkompani.blogg.se

2012-08-20 @ 19:43:20
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: MOAH ♥

Kika in min blogg? Nattstad.se/moahs - Btw har jag startat den för inte alls länge sen, så vore kul ifall du ville lämna en liten kommentar i inlägget ''Godnatt ;*'' och säga vad du tycker om min blogg. Kanske vad som saknas, och även sånt som är bra för då blir jag extra bloggpepp! Länk får du självklart!!
Kram <3

2012-08-20 @ 22:47:44
URL: http://nattstad.se/moahs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.